Alkuvuoden asiakastyytyväisyys huipputasoa – NPS 100

Elementtiliiketoimintamme asiakastyytyväisyys on saavuttanut huippuluokan tuloksen alkuvuoden 2025 asiakaskyselyssä:
Net Promoter Score eli NPS on täydet 100.

Tulos tarkoittaa, että kaikki vastaajat antoivat suositteluhalukkuudeksi arvosanan 9 tai 10, eikä yksikään asiakas arvioinut kokemustaan kriittisesti. Vastaajia oli yhteensä 25. Tämä kertoo vahvasta luottamuksesta ja onnistuneesta yhteistyöstä ja on meille arvokas tunnustus.

Olemme vilpittömän kiitollisia näin erinomaisesta palautteesta.
Tämä ei ole itsestäänselvyys – jokainen positiivinen arvio on osoitus henkilöstömme osaamisesta ja siitä, että arjen työmme näkyy ja tuntuu asiakkaalle asti.

Palautteissa nousivat esiin erityisesti:

  • Ammattitaitoinen ja helposti tavoitettava henkilöstö

  • Toimitusvarmuus ja aikataulussa pysyminen

  • Hyvä, avoin ja ratkaisukeskeinen yhteistyö

Vaikka tulos on erinomainen, emme jää lepäämään laakereillemme – kehitämme toimintaamme edelleen palautteiden pohjalta. Asiakaskokemus on meille ennen kaikkea yhteinen tavoite, joka rakentuu luottamuksesta ja pitkäjänteisestä kumppanuudesta.

Lämmin kiitos kaikille palautetta antaneille – rakennetaan yhdessä jatkossakin laadukkaasti ja luottamuksella.