Hyvä hallintotapa
Vaalimme selkeitä ja luotettavia raportointikäytäntöjä sekä avointa viestintää työntekijöidemme, asiakkaidemme ja sidosryhmiemme kanssa. Rehellisyys ja avoimuus ovat toimintamme kulmakiviä. Seuraamme tiiviisti alaan liittyvää lainsäädäntöä ja varmistamme, että toimintamme on voimassa olevien säädösten mukaista.
Eettiset periaatteemme
Noudatamme rakennusalan eettisiä ohjeita ja periaatteita. Tämä tarkoittaa sitä, että jokainen työntekijämme ja yhteistyökumppanimme sitoutuu eettisiin arvoihin, kuten oikeudenmukaisuuteen, tasa-arvoon ja vastuullisuuteen. Yrityksessämme on nollatoleranssi korruptiota ja lahjontaa kohtaan.
Huolehdimme sisäisistä valvontaprosesseista ja arvioimme säännöllisesti liiketoiminnan riskejä talouden, ympäristön, työterveyden ja turvallisuuden näkökulmasta sekä varaudumme torjumaan niitä tarvittavin keinoin.
Betsetin hallitus ja johto ovat keskeisessä roolissa yrityksen vastuullisuuden varmistamisessa. Johtomme varmistaa, että yrityksen strategiat ja päätökset tehdään kestävän kehityksen periaatteita noudattaen ja että hyvä hallintotapa ohjaa kaikkea päätöksentekoamme.
Tavoitteenamme on varmistaa, että toimintamme on pitkäjänteistä, eettisesti kestävää ja tuottaa lisäarvoa niin asiakkaillemme, henkilöstöllemme kuin yhteiskunnallekin.
Perheyrittäjyys
Betset on suomalainen perheyritys, jonka juuret ulottuvat vuoteen 1950, jolloin yritys perustettiin. Perheyritystausta näkyy Betsetin toimintatavoissa, kuten pitkäjänteisessä sitoutumisessa vastuullisuuteen, kestävään kehitykseen ja paikalliseen yhteisöön. Perheyrittäjyys on tuonut Betsetille vakautta ja joustavuutta, mikä on mahdollistanut yrityksen kehittymisen yhdeksi Suomen suurimmista betoniteollisuuden toimijoista, säilyttäen samalla perhearvojen merkityksen yrityskulttuurissa.
Asiakastyytyväisyys
Vaalimme pitkäaikaisia asiakassuhteitamme ja olemme ylpeitä toimitusvarmuudestamme. Meille on kunnia-asia, että tuotteemme ovat laadukkaita ja ne toimitetaan sovitussa aikataulussa. Asiakaspalautteissa olemme saaneet kiitosta myös nopeasta reagointikyvystä ja joustavuudesta, sekä räätälöityjen ratkaisujen tarjoamisesta ja ammattitaitoisuudesta. Kuuntelemme herkällä korvalla saamiamme palautteita ja kehitämme toimintaa jatkuvasti paremmaksi niiden pohjalta. Asiakastyytyväisyys on meille keskeinen osa vastuullista liiketoimintaa.
Whistleblowing-ilmoituskanava
Betsetin whistleblowing-ilmoituskanava on tarkoitettu henkilöille, jotka työnsä yhteydessä havaitsevat tai epäilevät väärinkäytöksiä, jotka voivat vaarantaa yrityksemme tai sen sidosryhmien luottamuksen ja hyvinvoinnin.
Ilmoituskanavan kautta voit luottamuksellisesti ja anonyymisti raportoida esimerkiksi epäilyistä, jotka liittyvät lain tai säädösten rikkomiseen, eettisten ohjeiden rikkomiseen, korruptioon, lahjontaan, vakaviin turvallisuus- ja ympäristöriskeihin tai muihin vilpillisiin toimintoihin.
Whistleblowing-ilmoituskanavamme varmistaa, että kaikki huolenaiheet käsitellään asianmukaisesti ja avoimesti. Voit tehdä ilmoituksen tästä.
Lisätietoa ilmoituksen tekemisestä
Oikeuskanslerin ulkoinen ilmoituskanava:
https://oikeuskansleri.fi/miten-ilmoitus-tehdaan
https://turvaviesti.gov.fi/ilmoituskanava-rapporteringskanal